Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які
зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та
співпраці у навчання моїх учнів, а саме:
допомагати
учням, які мають питання з теми дослідження, недостатньо організовані,
пропуситили частину занять, але бажають приймати участь у проекті;
організовувати
роботу учнів по корегуванню контенту, створеного іншими учасниками
групи, критично оцінювати власні ідеї та ідеї інших на ресурсах для
спільної роботи - вікі-статтях;
здійснювати
аналіз очікувань учнів від роботи в проекті, належним чином ставитись
до їхнього бажання/небажання працювати у проекті, проаналіувазти та
врахувати їх рівень обізнаності з технологіями веб 2.0 тощо.
Проте,
я вважаю, що активне використання учнями Інтернету має певні ризики.
Інтернет називають всесвітнім звалищем, кожна дитина може зіткнутись в
мережі з певними небезпеками (порнографія, пропаганда насильства,
суіциду, радикальнпих угруповувань тощо. Чи не будуть вони, замість
того, щоб редагувати вікі-статтю, створену однокласниками, переглядати
варіанти самогубства та набиратись життєваго досвіду на сайтах для
дорослих? Ці питання я часто ставлю собі та колегами, однак поки що не
можну знайти ефективного способу створити безпечне середовище для дитини
в мережі.
Також, модуль 6 вчить як можна ефективно використовувати комунікації та співробітництво для покращення процесу навчання учнів та оцінювання
ВідповістиВидалитиЗа допомогою цього модуля можна ще ділитися своїми думками, ідеями та проектами з іншими, запитувати та давати свої відповіді на запитання та ідеї інших.
ВідповістиВидалити