понеділок, 31 березня 2014 р.

Модуль 7. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені оцінити складність виконання завдань дослідження з точки зору  учнів та краще спланувати їх діяльність у проекті. Зміст завдань не повинен бути занадто  складним, має враховувати рівень базових знань учнів, враховувати диференціацію змісту навчання.
Я маю певний досвід такої організації роботи, однак і цього разу знайшла для себе корисну інформацію, адже повторення ніколи не буває зайвим.
Виконання прикладу учнівської роботи не було складним для мене з точки зору технологій, тому вибрала для прикладу учнівський блог, адже в блозі я працюю з учнями найменше.

Створення учнівської презентації допомогло мені відчути себе в ролі учня та побачити можливу реальну реалізацію проекту, яким може бути робота учня. Допомогла звернути увагу на ті методи дослідження та конкретні дії учня, які будуть йому під силу, сформувати більш конкретне уявлення щодо процесу реалізації проекту.

Немає коментарів:

Дописати коментар